Men nu er der en god anledning til at gøre en indsats: vi venter familiebesøg på lørdag - dvs. om 3 døgn plus et par minutter. Vi glæder os, Lea har fødselsdag og der kommer folk, som vi længe ikke har set. Selvom det er venlige og overbærende mennesker, der tilmed vil overnatte i telt, er der jo en vis idé i at få lidt mere plads og hygge indendøre.
Så hvis ikke nu, så hvornår?? Jeg tænker på bunkenedkæmpning!
Jeg når nok ikke frem til en af de mere spektakulære opgaver: fremdragning af genstande der har gemt sig under en skænk i badeværelset. Det bliver ellers spændende, vi håber meget, at det er her, vi finder de tre hårbørster som har været meldt savnet i snart lang tid. "Hvorfor kikker I så ikke bare efter" tænker I måske? Fordi tingene er fuldstændigt groet til i nullermænd, og operationen derfor kræver lidt efterarbejde med støvsuger mm.